The Belgian Voyage Club vzw

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Belgian Voyage Club vzw

The Belgian Voyage Club vzw: De Belgische Star Trek fanclub


2 plaatsers

    Star Trek: Borg (The 2nd Video Game)

    MartokII
    MartokII
    Captain
    Captain


    Aantal berichten : 22
    Leeftijd : 54
    Join date : 11-06-09
    Woonplaats : Luchtbal

    Star Trek: Borg (The 2nd Video Game) Empty Star Trek: Borg (The 2nd Video Game)

    Bericht  MartokII vr 10 sep - 23:32:22

    Star Trek: Borg (The 2nd Video Game) 721536-startrekborg_large



    Still under construction, I think...
    Rogas
    Rogas
    Ensign (command division)
    Ensign (command division)


    Aantal berichten : 7
    Join date : 15-06-09

    Star Trek: Borg (The 2nd Video Game) Empty Re: Star Trek: Borg (The 2nd Video Game)

    Bericht  Rogas vr 17 sep - 6:18:15

    Zouden die beide games ook te koop zijn ergens in België? Op het eerste zicht vind ik ze niet direct Crying or Very sad
    MartokII
    MartokII
    Captain
    Captain


    Aantal berichten : 22
    Leeftijd : 54
    Join date : 11-06-09
    Woonplaats : Luchtbal

    Star Trek: Borg (The 2nd Video Game) Empty Re: Star Trek: Borg (The 2nd Video Game)

    Bericht  MartokII vr 17 sep - 11:40:13

    Nu niet meer, deze spelen zijn in 1996 op de markt gekomen. Star Trek Borg heb ik zelf echter nooit gehad.

    op E-Bay vond ik echter nog dit :

    http://cgi.benl.ebay.be/Star-Trek-Klingon-Ultimate-Interactive-Adventure-/180561903047?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a0a53fdc7

    http://cgi.benl.ebay.be/Star-Trek-Borg-/290473729962?pt=de_entertainment_games&hash=item43a1955faa

    maar vrees dat het hebben van deze spelen op deze nogal korte tijd enkel nog puur voor verzamelaars is.

    Gesponsorde inhoud


    Star Trek: Borg (The 2nd Video Game) Empty Re: Star Trek: Borg (The 2nd Video Game)

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo 12 mei - 23:33:39