The Belgian Voyage Club vzw

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Belgian Voyage Club vzw

The Belgian Voyage Club vzw: De Belgische Star Trek fanclub


2 plaatsers

    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop?

    Enquête

    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop?

    [ 0 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left0%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [0%] 
    [ 4 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left57%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [57%] 
    [ 0 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left0%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left0%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left14%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [14%] 
    [ 1 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left14%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [14%] 
    [ 0 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left0%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left0%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left0%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_left14%Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Bar_right [14%] 

    Totaal aantal stemmen: 7
    Freeman
    Freeman
    Captain
    Captain


    Aantal berichten : 198
    Leeftijd : 51
    Join date : 11-06-09
    Woonplaats : Brasschaat

    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Empty Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop?

    Bericht  Freeman do 18 jun - 16:46:44

    Ik ben toch benieuwd hoe vaak jullie naar ST XI zijn gaan zien.
    Hawking
    Hawking
    Cadet
    Cadet


    Aantal berichten : 20
    Join date : 12-06-09
    Woonplaats : Brugge

    Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop? Empty Re: Hoe vaak heb jij Star Trek XI gezien in de bioscoop?

    Bericht  Hawking do 18 jun - 16:57:33

    Slechts vier keer, maar dat komt omdat ik het veel te druk had met allerlei andere zaken en toch ook nog een paar andere films wou zien. Anders was ik beslist nog een paar keer geweest.

    Ik zie halsreikend uit naar de special edition dvd!

      Het is nu vr 19 apr - 7:45:25